Political candidates debate at broadcaster, Amarin TV, in the run-up to the Thai elections [Kate Mayberry/Al Jazeera]

Bangkok, Thailand – Journalist Sirote Klampaiboon is one of the most popular presenters on Thailand’s Voice TV, a digital broadcaster that has been penalised at least 20 times for its reporting since the military seized control of the country five years ago and clamped down on freedom of expression.

Last month, the military government said it would suspend Voice TV for 15 days claiming two of its programmes – Wake Up News and Tonight Thailand – included material that was “confusing and seditious”.

But after the channel fought back, a court ruled the action illegal.

The TV station’s talk shows have long made people in high

Read More At Article Source | Article Attribution