Qatari sport network beIN Media Group has long claimed beoutQ is stealing its signal and broadcasting it as its own [File: Mohamed Abd El Ghany/Reuters]

The World Trade Organization’s spokesman Keith Rockwell has told Al Jazeera the use of the WTO logo to indicate that the body endorses a certain position is unacceptable after Saudi authorities superimposed the WTO logo on a press release related to a recent WTO ruling on the pirate broadcaster, beoutQ.

In a landmark ruling on June 16, the WTO said Saudi Arabia had actively promoted and supported the beoutQ TV operation and had breached its obligations under international law to protect intellectual property rights.

Following the ruling, the Saudi mission to the WTO issued a press release containing

Read More At Article Source | Article Attribution